Inzerce

Vojtěch Ciml (SlidesLive.com): Jsme příběh českého úspěchu. Nahrajeme všechny přednášky na světě

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Pokud se rádi sebevzděláváte na internetu, určitě jste už narazili na SlidesLive.com. To je ten web, který vedle videozáznamu přednášky zobrazuje i prezentaci řečníka, která se přepíná automaticky tak, jak ji přepíná řečník na pódiu. SlidesLive.com ale není jenom to. Je toho mnohem víc.

Inzerce

Není to tak dávno, co firma dostala investici ve výši jednoho milionu dolarů. Jejím cílem je nahrát doslova všechny přednášky po celém světě, a to včetně těch komerčních, tak například těch od univerzit. Již dnes spolupracují s velkými značkami napříč různými zeměmi a využívají k tomu služeb stovek kameramanů.

Vojtěch Ciml je spoluzakladatelem a ředitelem SlidesLive.com. Nápad na založení dostal ještě na škole, když chtěl nahrát přednášky pro kamarády, co zrovna chyběli. Jak se projekt postupně vyvíjel, díky čemu se mu povedlo prorazit a jak se dnes dostává k velkým klientům? O tom jsme si povídali v našem rozhovoru.

Oprava: V rozhovoru jsem Vojtovi až moc fandil a místo investice výši 1 milionu dolarů jsem použil 1 miliardu dolarů. Ta SlideLives.com, možná, ještě čeká. :-)

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikl nápad na založení SlidesLive.com a co všechno dneska představuje?
  • V čem se liší od agentur, které pořizují záznamy přednášek a jiných událostí?
  • Jak získává zájem velkých značek po celém světě?
  • V čem spočívá unikátní know-how firmy a proč nejde jen tak okopírovat?
  • Jak funguje byznys model firmy a na čem vydělává nejvíce peněz?
  • Jak se člověku změní život poté, co jeho firma dostane tak vysokou investici?
  • Jak funguje synchronizace videa s přednáškou?
  • Co Vojtěch radí začínajícím podnikatelům?

Příběhů českých podnikatelů tu najdete více:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz