Inzerce

Tomáš Wojcik: Jak vypadá budoucnost Atoto.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Atoto.cz má za cíl svým uživatelům usnadnit nákup potravin a drogerie na internetu. Právě proto porovnává nabídku a ceny největších online supermarketů, jako je třeba Rohlík.cz, iTesco a další.

Inzerce

Se spoluzakladatelem Atoto.cz Tomášem Wojcikem jsem se bavil o tom, jakou hodnotu vlastně srovnávače na trh přináší, zda netlačí prodejce jen k nízkým cenám a zda Atoto.cz nečeká něco podobného jako kauza #BezHeureky.

Probrali jsme také byznys model Atoto.cz a Tomášovi zkušenosti z CostLockeru, což je úspěšný projekt, který v minulosti založil.

Co se dozvíte?

  • Jaký je trh srovnávačů online supermarketů?
  • Kdy si trh zaslouží vlastní srovnávač?
  • Co srovnávače trhu přináší? Jakou vytváří hodnotu?
  • Je Atoto.cz Heurekou pro online supermarkety?
  • Jaký má Tomáš názor na #BezHeureky (odchod e-shopů z Heureky)?
  • Na čem Atoto.cz vydělává a jaký je jeho byznys model?
  • Jak se chce Atoto.cz prosadit na trhu?
  • Co Tomáše nejvíce baví na podnikání a co by poradil ostatním?

atoto-1

atoto-3

atoto-2

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Slavo Glinsky Sledovat @Slavomier

Před 5 roky

Veľmi rád sledujem Mladého Podnikatela. Často tu nachádzam hodnotné rozhovory do hĺbky a cením si otázky na telo od Jirky.

Táto časť ma sklamala. Keďže ma kauza bezherueky nezasiahla. Videl som iba polovicu lebo po par minútach sa Jirka snažil z nejakého dôvodu presvedčiť Tomáša, že jeho vlastne škodí trhu. Keď sa tema zasekla niekoľko desať minút na tomto bode, vypol som to.

Teším sa na ďalšie rozhovory a dúfam že do budúcna mi ani nenapadne prestať sledovať časť. :)

Odpovědět »

Honza Vorel

Před 5 roky

Po 10 minutách jsem to vypnul, nemohl jsem se soustředit na nic jiného než na to, že jsem pánovi počítal kolikrát řekl „jakoby“ .

Odpovědět »

Jan Majka

Před 4 roky

Jo a až mu to přestane jít tak uděl stejný tunel jako u City Mobilu a převede to na nějakého Litevce.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding