Inzerce

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates.

Inzerce

O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet například díky obřímu dvoupatrovému Airbusu A380, který létá do Prahy a který pojme až 600 lidí. Je jeho využití v Česku marketingovým trikem a pokusem dostat se do médií? I na to jsem se ptal Tomáše Pánka.

Probrali jsme i trochu přízemnější formy marketingu. Například e-mailingové strategie Emirates a způsob, jakým komunikují se svými zákazníky.

Protože se do podobné firmy nedostane jen tak někdo, povídali jsme si s Tomášem i o tom, jak se to jemu povedlo a jaké nároky jsou na něj dnes vyvíjeny.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se stal Tomáš marketérem Emirates a co jeho práce obnáší?
  • Jak se daří Emirates v Česku?
  • Proč potřebuje aerolinka investovat do marketingu a jaké jsou její cíle?
  • Jaké konkrétní marketingové aktivity zde Emirates dělá?
  • Jak využívá e-mailing a co svým zákazníkům posílá?
  • Jak vypadají interní procesy v Emirates?
  • Jak do marketingu zapadá Airbus A380 i polepené pražské metro?
  • Co Tomáš doporučuje ostatním marketérům a jaké má plány do budoucna?

Další zajímavá videa:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

David Hrdina Sledovat @davidhrdina

Před 4 roky

Vynikající rozhovor, velké díky!

Odpovědět »

Jir

Před 4 roky

:)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání