Inzerce

Pronájem reklamní plochy: Jak na něj?

Venkovní reklama je stále pro spoustu firem tím nejfektivnějším způsobem, jak na konkrétním místě oslovit svoje zákazníky. Proto se jí v našich rozhovorech detailně věnujeme a zabýváme se i tím, jak na pronájem reklamní plochy prakticky a jednoduše.

Pronájem plochy nemusí být náročný. Dnes již existují způsoby, jak si ji pronajmout snadno a rychle. Mnohem důležitější je otázka, jak reklamní plochu využít co nejefektivněji a nejchytřeji. A právě to je tématem našich rozhovorů o outdoorové reklamě, které najdete zde:

martin-chytry-5-web

Formáty venkovní reklamy: Jaké vybrat a které z nich fungují nejlépe?

Když se řekne venkovní reklama, nejvíce lidí napadnou pravděpodobně billboardy. Jenomže podle Martina Chytrého z portálu mojeBillboardy.cz existuje formátů outdoorové reklamy mnohem více. A v dnešním videu si je rozbereme. S Martinem pro vás natáčíme sérii videorozhovorů o tom, jak…

Před 3 roky

martin-chytry-web

Proč a kdy (ne)investovat do outdoorové reklamy?

Podívejte se také, zda je venkovní reklama už mrtvá.

Před 3 roky

Inzerce

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?