Inzerce

Jak napsat PR článek

Hledáte návod, jak napsat PR článek, který pro vás bude efektivní? Zde jsme sepsali podrobnoný návod.

eva-urbanova-web

Eva Urbanová (České bedýnky): Začátky podnikání, zvládání neúspěchů, zájem médií

O Evě Urbanové jste už možná slyšeli. V poslední době s ní vyšla řada rozhovorů v médiích. Je zakladatelkou Českých bedýnek, se kterými vyhrála například v Českém Goodwillu. V rozhovoru jsme povídali třeba o tom, jak se jí povedlo takový…

Před 3 roky

Zaměstnávání copywriterů nemusí být lehké. Jak na to a čemu věnovat pozornost při výběru?

Mnoho majitelů webů i různých firem poptává plnění webů, psaní článků, tvorbu popisků a další textařské služby – dnes také známé pod názvem copywriting. Na kvalitě textů a popisků záleží úspěch vašeho projektu, věnujte proto jejich tvorbě dostatek času i…

Před 9 roky

Inzerce

PR článek: Co to je, co má obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy?

Pro mnoho webových stránek může prodej placených článků znamenat i velkou část zisku, ne-li zisk celý. PR články jsou na internetu velmi vyhledávané, je o ně zájem a dobře se prodávají. Co by ale měly obsahovat a jak se liší…

Před 10 roky

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně