Inzerce

Firemní profil na Facebooku

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 6 roky

David Lörincz: Dát výpověď a začít podnikat bylo nejtěžší, ale i nejlepší rozhodnutí v mém životě

David Lörincz se toho nebojí. Několik let působil jako manažer ve společnostech Mironet.cz, Mall.cz a New Travel.cz, dlouho ale uvažoval o podnikání. Není tomu tak dlouho, co ve svém životě udělal obrovský krok novým směrem, stal se freelancerem a začal…

Před 8 roky

Inzerce

5 tipů, jak přimět své fanoušky sdílet vaše příspěvky na Facebooku

Sociální sítě jsou doménou moderního internetu. Ještě před pár lety se s nadsázkou říkalo, že kdo není na internetu, jako by neexistoval. Dnes to samé platí o Facebooku. Vlastní firemní stránka by měla být již základem, ale stále nezaručuje příval věrných…

Před 8 roky

Největší nešvary firemních profilů na Facebooku aneb Na co si dát pozor a čím neurazit svoje fanoušky?

O tom, že je Facebook jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů, není třeba vést diskuze. Asi každého začínajícího podnikatele dříve či později napadne založit si profilovou stránku svého projektu na Facebooku. Jelikož si každý nemůže dovolit hned na začátku ponechat správu profesionálům,…

Před 9 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku