Inzerce

Chování zákazníků

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 5 roky

Rozzlobený klient: Jak se k němu zachovat?

Pojem „nespokojený klient“ se v českých kruzích mladých podnikatelů stává skutečným strašákem. A není divu. Jeden takový nespokojený klient může ve vašem podnikání nadělat pěknou paseku – stačí, aby si nenechal své zklamání pro sebe a zatepla o něm poreferoval mezi…

Před 8 roky

Inzerce

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí