Inzerce

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Samořiditelná auta a drony. Ani jedno není v Zásilkovně pouze fikcí, ale realitou, na kterou si firma připravuje. Jak bude vypadat budoucnost logistiky, jak fungují systémy Zásilkovny a jak její byznys? O tom byl rozhovor se Simonou Kijonkovou.

Zásilkovna má roční obrat kolem 400 miliónů korun, zaměstnává asi 400 lidí a je do ní zapojeno přes 14 tisíc e-shopů a necelých 1200 poboček, na kterých si zákazníci mohou vyzvednout svoje zboží. Je při takových číslech ještě prostor, kam na tuzemském trhu růst?

Řada českých e-shopů navíc postupně rozjíždí vlastní logistiku. Jak tohle ovlivní byznys Zásilkovny a jak se firma připravuje na trendy v podobě samořiditelných vozů nebo doručování drony?

Kromě toho jsme se zakladatelkou a ředitelkou Zásilkovny probrali i obchodní model firmy a proč se vyplatí některá města, do kterých firma doručuje zásilky, dotovat.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Kam může ještě Zásilkovna růst a jaké má plány do budoucna?
  • Jak ji ovlivňují aktuální trendy (vlastní logistika, drony, samořiditelná auta)?
  • Jak Zásilkovna vznikala a co unikátního přinesla na český trh?
  • Jak fungují její logistické systémy a matrix svozů a rozvozů zásilek?
  • Jak funguje byznys model firmy a proč se některé rozvozy dotují?
  • Podle čeho Simona investuje do nových projektů?
  • Co doporučuje začínajícím podnikatelům?

Další videa o české e-commerce:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

petr-majtan-web

Návod: Jak automaticky stahovat skladové dostupnosti od vašich dodavatelů?

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

wow

Před 4 roky

Wow

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání