Inzerce

Radek Kedroň: Jak vznikal iRozhlas.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

18. dubna 2017 zahájil Český rozhlas provoz nového zpravodajského serveru iRozhlas.cz. Jeho šéfredaktorem se stal Radek Kedroň, který v minulosti vedl například server Lidovky.cz, domácí zpravodajství časopisu Týden a působil v redakcích Hospodářských novin a MF DNES.

Inzerce

Radek Kedroň zvládl už nejednu velkou výzvu. Povedlo se mu například odtajnit jména agentů StB, kteří pracovali v Hradní stráži Václava Havla, zmapoval tuneláž státního Fondu dětí a mládeže a publikoval sérii textů o dodávce českých zbraní do válčící části Afriky, v níž se angažovali i vrcholoví politici. V rámci projektu Konta X prověřoval majetek politiků, přinutil Poslaneckou sněmovnu, aby zveřejňovala jména takzvaných létajících politiků a podrobně se věnoval i kauze Davida Ratha, o níž napsal knihu Operace Rath (zdroj: rozhlas.cz).

Teď čelí další výzvě. Společně se svými kolegy na internet přináší úplně nový zpravodajský server, který provozuje Český rozhlas. Server iRozhlas.cz je tedy veřejnoprávním médiem, což mu například umožňuje na web nenasazovat vůbec žádnou reklamu. Je pokračovatelem původního zpravodajského serveru Českého rozhlasu, který ale trápily problémy jak navenek (např. neměl název), tak uvnitř (redakci trápila frustrace).

V rozhovoru jsme probírali, jak se iRozhlas.cz připravoval, jaké má ambice a jak se řídí médium, které nemusí hledět na počty kliků na reklamní plochy.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se po prvních měsících provozu iRozhlasu daří?
  • Co obnáší práce šéfredaktora v úplně nové redakci?
  • V čem se chce iRozhlas odlišit od ostatních médií?
  • Proč na jeho webu nenajdeme skoro žádná vlastní videa?
  • S jakým obsahem chce vedle textu pracovat (např. infografiky, audio apod.)?
  • Co znamená úspěch v případě veřejnoprávního média, které neprodává reklamu?
  • Co je potřeba pro to, aby se novináři cítili dobře a odváděli dobrou práci?
  • K čemu by se Radek Kedroň rád do budoucna vrátil a jaké největší změny po příchodu do Českého rozhlasu udělal?

Česká média na Mladém podnikateli:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Tomáš Podvín Sledovat @podvinho

Před 4 roky

Vynikající rozhovor. Opravdu velmi zajímavé otázky i odpovědi. Jen více rozhovorů se zajímavými lidmi z médií. Je jich v Česku fakt hodně :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek