Inzerce

Petr Šigut: Jak se buduje portál Hlídačky.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Hlídačky.cz je portál, na kterém uživatelé mohou najít chůvu nebo uklizečku, kontaktovat ji a navázat s ní spolupráci. V jeho databázi najdete 5,5 tisíce ověřených hlídaček, které uživatelé mohou různě hodnotit, komentovat apod.

Inzerce

Portál založili David Hrachový, Václav Kuna a Petr Šigut, který byl hostem Mladého podnikatele.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak web vydělává?
  • Proč autoři zvolili model, kdy za členství platí rodiče a ne chůvy?
  • Proč dnes nemají investora a proč místo něj oslovili banku s žádostí o úvěr?
  • Co je na tvorbě „katalogového“ webu nejtěžší?
  • Jak se spolupracuje s vysokými školami a jak je oslovit?
  • Jaké to je, budovat 4 roky podobný projekt?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

hlidacky.cz
Vývoj obratu Hlídačky.cz
kurz_prvni_pomoci_dychani
Kurz první pomoci, který pro chůvy portál Hlídačky.cz organizuje.
kurz_prvni_pomoci
Hlídačky.cz nejsou jen katalog. Je to mnohem více.

Co byste měli vidět dál?

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)