Inzerce

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Alza je nejčastější vzor, který marketéři zmiňují ve svých článcích, rozhovorech, přednáškách a vždy, kdy potřebují ukázat na někoho, kdo to „dělá to dělá dobře“. S Ondřejem Bělským jsme se na to podívali zblízka.

Ondřej pracuje jako marketingový specialista v Alze. Rozhodli jsme se spolu natočit video, ve kterém jsme probrali, jak vlastně marketing Alzy vypadá a proč je úspěšná zrovna ona.

Na co jsem se ptal?

  • Proč se Alze povedlo předběhnout konkurenci?
  • Proč tak rychle roste (loni o 24 %)?
  • V čem se od ní mohou inspirovat menší e-shopy?
  • Jak vypadá marketingový tým Alzy?
  • Kdo přichází s novými nápady a jak se vyhodnocují?
  • Proč Alza dělá v marketingu skoro všechno?
  • Kdy by si e-shop měl vytvořit vlastního maskota?
  • Co by Ondřej doporučil ostatním e-shopařům?

Rozhovor je jakýsi úvod do marketingu Alzy. Již teď plánujeme několik dalších videí, která budou podrobnější a o konkrétnějších tématech.

alza-3

alza-1

alza-2

My už koukáme. A co vy? :-)
My už koukáme. A co vy? :-)

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Miroslav Hora

Před 5 roky

Prima rozhovor, tak snad si ho každý eshop začátečník poslechne. Nicméně zajímalo by mě, jak je to u Alzy s předpokládanou cenou, u které je skoro jisté, že je poloviční oproti realitě trhu viz „Doogee F7 Pro zlatý“. To je také marketing?

Odpovědět »

Honza Dušek

Před 5 roky

Škoda. Článek bych si přečetl rád, ale video ani mp3 koukat/poslouchat nebudu. Asi zruším odběr RSS.

Odpovědět »

kazimir

Před 5 roky

Já naopak dekuju za mp3 podcasty, je to super na cesty!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů