Inzerce

Nápady, jak uspořit za základní reklamní sestavy

Reklama vládne jakémukoli byznysu, proto není radno ji podcenit. A zde se vám otevírají dvě možnosti. Buď si reklamní kampaně budete vytvářet sami, nebo je svěříte do rukou profesionálům.

Inzerce

Díky školení marketingu lze získat znalosti, které vám budou užitečné po mnoho let. Je však nutné počítat s tím, že trendy v oblasti PPC reklamy, SEO a příbuzných oblastech se poměrně rychle mění, takže je třeba „držet“ s nimi krok. Pokročilejší postupy však většinou vyžadují profesionální přístup a hlubší znalosti, které nabízí specialisté v podobě externích agentur. V tomto případě je však nutné vynakládat každý měsíc určitý paušál za poskytované služby. Kterou cestou se tedy vydat?

Kdy se vyplatí školení marketingu?

Vezměme si pro lepší představu jeden příklad PPC reklamy. Dejme tomu, že plánujete spustit základní kampaň o dvou reklamních sestavách, což je v dnešní době vcelku běžný postup. Následují jednoduché počty:

Správa na reklamní systémy Adwords a Sklik stojí cca 4000 korun měsíčně, což může zejména v případě menších internetových obchodů představovat značnou finanční zátěž. Díky tomuto kroku je však možné ušetřit například 8000 korun měsíčně, jestliže budete chtít využít obě vyhledávací sítě. Roční úspora bude v našem modelovém příkladu činit až neuvěřitelných 96000 korun, a to pouze v případě jedné kampaně o dvou reklamních sestavách. A to rozhodně není zanedbatelná částka, kterou můžete investovat do dalšího rozvoje svého byznysu.

Pokud nevyužíváte možností až příliš složitých reklamních kampaní využívajících skriptů v AdWords, nebo dynamický remarketing, jehož nastavení je pro běžného uživatele až příliš komplikovanou záležitostí, můžete si základní reklamní kampaně nastavit ve vyhledávací síti AdWords a Sklik svépomocí. Takové základní nastavení je poměrně jednoduché, stačí pouze dobře vědět, jak na to. A z toho důvodu jsou vhodná školení marketingu, jehož celkové náklady mohu být pouze zlomkem oproti paušálu placenému externí specializované firmě.

Kdy raději využít služeb odborníků?

Školení však není řešením pro každou situaci. Každý majitel firmy má na starost tolik činností, že mnohdy nemá čas ani energii na aktivity, kterým ne zcela rozumí. V takovém případě je samozřejmě lepší svěřit se do rukou specialistů, jejichž know-how může být vskutku k nezaplacení. Každý totiž nemůže umět všechno a pokročilejší marketingové strategie a postupy mohou být příliš velkým soustem nejen pro začínajícího podnikatele, který může svůj cenný čas využít mnohem efektivněji, s větším ziskem.

Ať už se rozhodnete jakkoli, pamatujte na to, že základem je dobře navržená reklamní kampaň, která vyvolá žádoucí efekt a více uskutečněných nákupů konverzí (poptávek, nákupů, atd.).

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)