Inzerce

Martin Feix: Založení e-shopu s módou, vlastní výroba, omezený sortiment zboží

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Martin Feix je zkušený fotograf, který se ale fotografováním nedokázal uživit. A tak se jednoho dne rozhodl založit vlastní e-shop, pojmenoval jej Girls Without Clothes a rozjel nové podnikání. Jak to dopadlo? O tom je dnešní videorozhovor.

Povídali jsme si v něm nejen o tom, jak Martin začínal a co ho k založení e-shopu motivovalo, ale také o tom, jak získává nové zákazníky, buduje kolem e-shopu komunitu a jak uvažuje nad jeho budoucností.

Rozebrali jsme také výrobu oblečení a důvody, proč nabízí jen tak omezenou nabídku zboží. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje e-shop Girls Without Clothes a jaké byly jeho začátky?
  • Jak jej Martin rozjížděl a jak získává nové zákazníky?
  • Jak kolem něj budu komunitu a co mu funguje nejlépe v marketingu?
  • Jak probíhá výroba nových produktů?
  • Jak Martin přemýšlí nad svou produktovou nabídkou?
  • Co doporučuje začínajícím e-shopařům?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

MJ

Před 3 roky

Martin je příjemný jak hovno. Klasický archetyp nevyrovnaného pasra, který se vůbec neslučuje s tím, co sellí.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů