Inzerce

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Pro spoustu online marketérů je venkovní reklama tabu. Jenomže ona podle slov Marka Pavlase skutečně funguje. A už se dá i vyhodnocovat. Marek je CEO BigMedia, jedničky na trhu outdoorové reklamy, která stojí za brandy Plakátov.cz, Kluk z plakátu, Czech Outdoor a dalšími.

Věděli jste třeba to, že jako jedni z mála v Česku můžeme vyzkoušet unikátní systém na vyhodnocování venkovní reklamy, který využívá polohy SIM karet zákazníků O2? Nebo že vlastní billboard nemusí vyjít na tak velké peníze, jak si možná myslíte?

Na českém internetu nenajdete příliš informací o tom, jak venkovní reklama funguje a zda se dnes ještě vyplatí. Toto video vám pomůže zodpovědět klíčové otázky a zjistit, zda se vám vlastní billboard vyplatí.

Co se dozvíte?

  • Funguje ještě outdoorová reklama?
  • Proč by do ní měly investovat e-shopy?
  • Jak trh venkovní reklamy vypadá?
  • Jak se venkovní reklama vyhodnocuje?
  • Co napsat na váš billboard, aby skutečně zaujal?
  • Pro jaké kampaně se venkovní reklama vyplatí?
  • Co rozhoduje o úspěchu billboardu?
  • Jak vypadá budoucnost outdoorové reklamy?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Další videa o marketingu:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Mirolav Hora

Před 5 roky

Hodila by se nějaká případová studie na přínos proti klasice s kódy, odhady provozu a neodolatelnou nabídkou pro cílovou skupinu. A odpověd, jak jsou řešeny SIMky těch, co jedou k boardu „ze zadu“?

Odpovědět »

Marek Pavlas

Před 5 roky

Dobrý den,
podobná případová studie čerstvě vyšla v MAMu, myslím, že to bylo předminulé číslo. Jednalo se o vyhodnocení BigPlanem naplánované kampaně Sedita. Čísla vyšla podstatně lépe, než při subjektivním plánování a klient byl velice spokojený.
Princip napočítávání SIMek je vysvětlen v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=ZCA7svlHCEw které je jedno z několika na webu bigplan.cz Neboli směr pohybu SIMky je znám a SIMky „zezadu“ nejsou nijak započítávány.
Hezký den,
Marek Pavlas

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 5 roky

Díky, MaM je předpokládám časopis Marketing a Média? Asi se stavím v knihovně, českou scénu moc nečtu, většinou je pozadu.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání