Inzerce

Kdy se hodí využití virtuálního sídla?

Rozhodli jste se založit, nebo koupit vlastní společnost? Ta má oproti klasickému živnostenskému oprávnění hned několik specifik a odlišností. Ty si však rozebírat nebudeme, jelikož se zaměříme pouze na jednu z nejdůležitějších věcí. A tou je sídlo. To dnes musí mít každá firma, jelikož jde o adresu, která je uvedena v obchodním rejstříku. Sídlem se rozumí nejenom reálná kancelář, pronajatá, nebo koupená. Dnes lze jít i druhou cestou. Jakou? Zabezpečte si virtuální kancelář a bude vám jasné, jaká to je. Protože je daná varianta poměrně vyhledávaná, podíváme se na případy, kdy se nám toto řešení hodí.

Inzerce

Ideální, když chceme ušetřit

Zvláště pro mladší a začínající podnikatele je toto řešení ideální volbou. Je totiž spojeno s minimálními finančními výdaji, a to v porovnání s klasickým pronájem. Za virtuální sídlo je sice třeba také platit, ale mohou to být jenom desítky, nebo stovky korun měsíčně. V porovnání se standardní kanceláří tedy zlomek peněz. Z pohledu zákona je tato služba plně legální, pokud je adresa označena jménem vaší firmy a je zde zajištěn příjem pošty. To každá společnost nabízející toto řešení samozřejmě zajišťuje.

Skvělá možnost pro toho, kdo hledá prestiž

Pro začínající firmu může být těžké se prosadit. Jsou ale kroky, díky kterým to přece jenom může jít snadněji. Jeden z takových souvisí i se sídlem. Pokud je umístěno na prestižní adrese, může být na vaši firmu nahlíženo mnohem lépe, než když máte sídlo umístěné u sebe doma, v bytě nebo rodinném domě. Ačkoliv se to může jevit jako drobnost, řada zákazníků potvrzuje, že je při výběru zajímá, kde firma sídlí.

Určitě je v tomto směru dobré volit hlavně větší města, konkrétně potom prestižní ulice spojené třeba s byznysem. My doporučujeme virtuální sídlo v Bratislavě, ale problémem není zvolit i tuzemské lokality. Velká města navíc mají výhodu i v tom, že zde nestíhají finanční úřady. A tak minimalizujete riziko náhodné kontroly, která dle mnoha statistik může přijít třeba až za desítky let vašeho podnikání. A kde je z tohoto pohledu nejlepší zakotvit? Je to zcela jistě:

  • Praha
  • Brno
  • Ostrava
  • Plzeň

Pro online podnikatele je toto sídlo nejlepší volbou

Kdo jsou online podnikatelé? Samozřejmě ti, kteří realizují svůj byznys výhradně prostřednictvím internetu. Mohou mít eshop, mohou poskytovat marketingové a jiné služby, stejně jako mohou vydělávat třeba na prodeji reklamy či reklamních článků. Takovým nabízíme tvorbu www stránek, díky čemuž mohou nejenom rozšířit portfolio svých aktuálně spravovaných webů, ale mohou samozřejmě výrazně zvýšit své měsíční zisky. Řada takových podnikatelů tráví čas hlavně doma, nebo na cestách. Je tedy jasné, že reálná kancelář by jim byla k ničemu a tak je ta virtuální nejlepším možným řešením.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce