Inzerce

Inzerce: Vybírejte zaměstnance rychle

Nábor zaměstnanců se velmi snadno může stát dlouhotrvající a ubíjející. V zájmu firmy je vybrat zaměstnance rychle a zároveň kvalitně. Jak toho docílit? Někdo zkouší štěstí, jiní využijí služeb personální agentury PŘEDVÝBĚR.CZ

Inzerce

2013-09-11 - predvyber_logo_whitebg

Hledáme uchazeče

Pro co nejrychlejší získání kvalitních zaměstnanců je třeba inzerovat na kvalitních pracovních portálech. Většina firem, které vybírají zaměstnance svépomocí, se zaměřují jen na jeden portál. I uchazeči mají své oblíbené zdroje a tak se snadno stane, že můžou zajímavý inzerát minout.

Uchazeči o práci se také registrují do rozličných databází. Tyto databáze nejsou veřejné, takže jsou tato data pro běžné firmy nedostupná.

Dalším zdrojem, kde lze hledat zaměstnance jsou profesní sociální sítě. Typickým zástupcem těchto sítí je LinkedIn. LinkedIn spojuje uživatele, kteří spolu pracovali, nebo mají obchodní vztahy. Díky tomu máme o potenciálním uchazeči relevantní informace přímo od jeho kolegů. LinkedIn ovšem primárně neslouží hledání práce, ale je spíše lovištěm mozků. Na LinkedIn lze také inzerovat pracovní pozice a tím upoutat pozornost profesionálů, kteří zvažují změnu zaměstnavatele.

Po ukončení inzertní fáze je třeba vyhodnotit a ověřit životopisy uchazečů. Mít dobré zaměstnání je důležitá potřeba moderního člověka. Není proto neobvyklé, že se uchazeči snaží zveličovat své schopnosti, dovednosti a znalosti. Informace uvedené v životopisu je proto nutné ověřovat. K tomu nám vypomáhá telefonický předvýběr. Během telefonického předvýběru lze otestovat deklarované znalosti a ověření informací ze životopisu. Na pohovor si tak pozvete jen uchazeče, kteří skutečně odpovídají vašim požadavkům.

Pohovor je finální fází výběru zaměstnanců. Organizace a vedení pohovorů je časově náročná aktivita. Průměrný pohovor trvá půl hodiny až hodinu. Před samotným pohovorem je dobré se seznámit s životopisem uchazeče. Stále oblíbenější, i když mírně kontroverzní, praktikou je ověřování postojů uchazeče, které prezentuje na sociálních sítích. Celý výběr zaměstnanců lze provést rychle jen za předpokladu, že provedeme kvalitní selekci již před samotným pohovorem. V ideálním případě si na pohovor pozveme jen několik málo uchazečů. Tak lze uchazečům věnovat na pohovoru více času i pozornosti, což je základ kvalitního výběru.

Využijte služeb personální agentury

Odborná práce patří do rukou profesionálů. Práce profesionálů je rychlejší a zároveň uspokojuje vyšší požadavky na kvalitu. Na rychlý výběr zaměstnanců se specializuje personální agentura PŘEDVÝBĚR.CZ. Hlavní výhodou personální agentury je širší záběr při hledání vhodných zaměstnanců, možnost obsadit více kandidátů za jednu cenu, první kandidáti již do 5 dní a nižší cena oproti konkurenčním personálním agenturám.

Personální agentura PŘEDVÝBĚR.CZ disponuje dlouhodobě budovanými databázemi uchazečů o práci. Díky svým zkušenostem dokáže vhodně inzerovat na těch správných místech a umí správně formulovat inzeráty. I tento zdánlivě jednoduchý krok je důležitým faktorem, který významně ovlivňuje počet uchazečů a jejich kvalitu. Výsledkem je dostatečný počet relevantních uchazečů o pracovní pozici, ze kterých lze cílevědomě vybírat ty nejvhodnější kandidáty.

Radislav Vilím, generální ředitel Omron Electronics, na vlastní kůži vyzkoušel hledání zaměstnanců svépomocí i služeb personální agentury. Své zkušenosti shrnuje takto: “Sám jsem si vyzkoušel kolik času a úsilí je třeba věnovat hledání na personálních webech k získání solidního výstupu. PŘEDVÝBĚR.CZ udělá tuto práci za mě. Naprosto skvělý příklad výhodnosti nákupu externí služby. Výsledky všech projektů byly velmi dobré a poptávané pozice se vždy podařilo kvalitně obsadit”.

Pokud rychle potřebujete kvalitní zaměstnance, tak se v první řadě zeptejte sami sebe, jestli máte čas na experimentování, nebo raději práci přenecháte profesionálům.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů