Inzerce

Inzerce: Nakopněte prodej pomocí sympatických hostesek. Vyplatí se to

Kosmetika, elektronika, potraviny, hračky, služby… je v podstatě jedno, v jakém oboru podnikáte. Pokud chcete propagovat nový produkt, slevovou akci nebo třeba limitovanou nabídku, využijte služeb hostesek či promotérek. Za docela slušné peníze oslovíte stovky potenciálních klientů a zapíšete se do jejich paměti způsobem, který vám žádná jiná forma reklamy nemůže poskytnout. Jediné, co pro to musíte udělat, je vybrat dobré hostesky. A s tím vám pomůžeme my.

Inzerce

Bez komunikace to nepůjde…

První kritérium, podle kterého se při výběru hostesek řiďte, je komunikativnost. Hosteska nemusí mít dokonalé tělo, nohy až do nebe a míry 90-60-90. Určitě by měla působit sympatickým a milým dojmem, avšak nezapomínejte – nehledáte modelku, ale hostesku. Tedy dívku, která bude třeba i 10h v kuse stát na nohou, oslovovat kolemjdoucí, bavit se s lidmi a prodávat váš produkt (službu). Než mít u pultíku dokonalou krásku, která se bude jen znuděně vystavovat, raději tam postavte o 10 cm nižší dívku rozdávající pozdravy a úsměvy na všechny strany. Efekt bude mnohem lepší.

…a bez znalostí jakbysmet

Je sice hezké, když hosteska svým šarmem vyvolá v zákazníkovi zájem, ale pokud následně nebude schopná váš produkt/službu prodat, přijde veškerá snaha vniveč. Už na začátku spolupráce si proto všímejte, zda se hosteska vůbec zajímá o to, co bude propagovat. A před začátkem samotné akce si jí třeba i osobně vyzkoušejte. Pokud po dvou týdnech od podpisu smlouvy zjistíte, že o vašem revolučním deodorantu stále neví zhola nic, pak můžete začít hledat jinou dívku.

Alespoň jeden cizí jazyk výhodou

Zejména v situacích, kdy se účastníte konference, společenského večírku nebo veletrhu, přijde vhod hosteska ovládající cizí jazyk. V těchto případech se totiž může dostat do kontaktu s nečesky mluvícím zákazníkem – a pokud je schopna se s ním i přesto domluvit, vyhráli jste jackpot. Kvalitní agentury už dnes hostesky s angličtinou považují za samozřejmost, ale raději si to předem ověřte. Papír (internetová stránka) totiž snese úplně všechno. I malou lež.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií