Inzerce

Inzerce: Internetové stránky nejsou pohádkovou cestou k úspěchu

Za devatero horami a devatero řekami, v českých luzích a hájích, žili dva kamarádi. Mimo jiné i začínající podnikatelé. Říkejme jim třeba Petr a Pavel. Snem obou dvou bylo podnikání. Petr měl slušné finanční zajištění, a tak začal ihned se svými prvními podnikatelskými krůčky. Vymyslel název, udělal vizitky, zařídil si internetovou doménu. Ihned získal několik zakázek, čímž se i náležitě pochlubil. Po několika měsících však začali zákazníci mizet, respektive nepřibývali žádní noví. Petr si nevěděl rady, začal stagnovat a zakrátko nato se svým podnikáním „seknul.“

Inzerce

Pavlův rozjezd byl o poznání delší. Všichni se divili, že do začátků podnikání vkládá tolik úsilí a často i nemalé finanční prostředky. Pavel ovšem stále podniká. Začínal pomaleji, ale získal si své stálé zákazníky, přičemž k němu přišli i klienti noví.

Petr si totiž dostatečně neuvědomil, jak velký potenciál může mít internetová stránka, její obsah a taktéž dosah. Zatímco Pavel na svém webu pracoval ve dne, v noci a jeho rozjezd se tak značně zpomalil, Petr se domníval, že vše přijde jaksi samo.

Bez práce, nejsou koláče. To platí i zde.

Samo samozřejmě nepřijde vůbec nic. Důkladná analýza, rozbor, servis, spolupráce a další podpora pomohou majitelům webů, k zisku nových zákazníků, i k tak drahocennému času.

Vždyť věděli jste, co všechno vás čeká ještě dříve, než začne samotná realizace? Řešení vašeho businessu, určení cílové skupiny, rozdělení práce, forma internetového marketingu, nastavení Public relations, strategie.

Sledujete…?

To je jen malý výčet toho, s čím se jistě poperete při přemýšlení o budoucím podnikání.

V přípravách samotné internetové prezentace zase budete řešit problémy s návrhem prostředí, s informační architekturou, nebo s úpravami obsahu. To je ovšem jenom začátek. Pokud nechcete, aby webové stránky fungovaly jenom jako internetová vizitka, jistě budete muset uvažovat nad průzkumem trhu a hledáním konkurenčních výhod. Ruku v ruce s tím přemýšlíte i o online a offline marketingu, s čímž nakonec souvisí i měření výkonnosti, vyhodnocování a popřípadě i úprava strategií.

Ptejte se, komunikujte, nebojte se zeptat

Že se ztrácíte ve změti informací? Přemýšlíte, jestli všechny tyto kroky využijete? Jste v koncích? Začínáte mít strach, že to nezvládnete? Chcete s tím skončit podobně, jak to udělal Petr?

Internetové prostředí, ačkoliv není zaručenou cestou k úspěchu, může být velmi dobrým místem vaší prezentace. Než začnete se samotnou realizací, je dobré vše důkladně promyslet. Můžete využít i podpory odborníků, například ze společnosti AW-DEV a zkonzultovat s nimi vaše webové prezentace. Budete si tak jisti, že nezapomenete na vše podstatné a internetové stránky splní vaše představy a cíle.

Internetové stránky nejsou tím nejdůležitějším článkem businessu, ale mohou vám zajistit podnikatelskou výhodu a zviditelnění, což za to jistě stojí.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe