Inzerce

Inzerce: Factoring – moderní varianta krátkodobých úvěrů

Dodali jste zákazníkovi zboží či služby a rovnou vystavili faktury s obvyklou splatností? Potřebujete však finance na další investice a nechce se vám čekat, než je klient proplatí? Volte praktické a rychlé řešení, kterým je factoring. Financování krátkodobých úvěrů, které může být regresní i bezregresní.

Inzerce

Postupte své faktury factoringové společnosti, která vám může obratem poskytnout až 95 % jejich hodnoty. Řešení, které je ideální především pro podnikatelské subjekty, jež obchodují s pravidelnými zákazníky a jejichž měsíční obrat činí alespoň 500 000 Kč.

Regresní a bezregresní factoring

Využít lze dvou typů factoringu. Ten první je regresní, u něhož konkrétní faktoringová společnost nenese odpovědnost za proplacení faktur od vašich zákazníků a neuhrazené pohledávky si tak nárokuje na vás. Bezregresní factoring je naprostým opakem, je však finančně náročnější.

Služby tohoto typu jsou zpoplatněny peněžní provizí z celkového objemu financí. Ta se pohybuje v rozmezí od 0,5 % do 2 %. Nedílnou součástí jsou samozřejmě i úroky.

Factoring přináší řadu výhod

Neomezujte své podnikatelské záměry kvůli nedostatku finančních prostředků a postupte pohledávky vhodné factoringové společnosti, s níž získáte řadu přínosných bonusů.

Můžete si například dovolit delší lhůty splatnosti, jež poskytnete svým zákazníkům. Nemusíte se obávat ověřování své bonity z pohledu factoringové firmy, která se zaměřuje spíše na vaši klientelu. Zvolíte-li navíc nebankovní factoring, dočkáte se i rychlejšího a pohodlnějšího vyřízení.

Prodejte krátkodobě své pohledávky a dopřejte si dostatečného finančního zázemí, jež žádným způsobem neohrozí běh vaší společnosti. Factoring je bezpečnou, prověřenou a především výhodnou cestou k financování nejrůznějších podnikatelských aktivit.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení