Inzerce

Inzerce: Databáze firem Vám pomůže najít spolehlivé partnery

Ať už podnikáte takřka v jakémkoli odvětví, jistě chcete spolupracovat pouze s poctivými a spolehlivými partnery a zajistit tak, že vaše společnost bude vzkvétat. Například majitel restaurace je do značné míry závislý na hodnověrných dodavatelích, kteří mu vždy včas poskytnou, to co potřebuje. Ale jak předem zjistit, že firma, s níž chceme navázat nějakou spolupráci, je skutečně zodpovědná a poskytuje kvalitní služby?

Inzerce

Možným řešením je využití některé firemní databáze. Ty poskytují souhrnné a velmi užitečné informace o podnicích. Jednu z nejobsáhlejších a nejvíce propracovaných u nás přestavuje databáze firem Albertina. Ta shromažďuje velmi podrobné informace o více než 2 700 000 firmách v České republice i na Slovensku a díky ní můžeme snadno najít partnery, u nichž budeme mít záruku poctivého jednání.

Najděte vše na jednom místě

Kritérií, podle nichž je možné v databázi hledat, je cca 80 a jejich kombinacemi lze docílit získání velmi přesných a relevantních výsledků. Albertina se zabývá všemi typy podniků, od těch úplně nejmenších až po rozsáhlé organizace a analýza zahrnuje například informace o solventnosti a platební morálce vybraných společností, což patří při rozhodování o navázání spolupráce jistě mezi nejdůležitější znalosti. Hradí Váš potencionální partner včas pojištění a další platby? Netopí se v dluzích nebo není v konkurzu? To můžete snadno zjistit a udělat si obrázek o tom, zda je vhodné danou firmu kontaktovat.

Kromě základních údajů, adres apod. dále firemní databáze Albertina obsahuje podrobný popis činnosti každé společnosti, informace o ekonomickém stavu firem a potažmo získaných certifikátech a mnoho dalších užitečných údajů.

Velmi šikovné je také, že si můžete vybrat databázi pouze týkající se firem v odvětví, které vás zajímá. Albertina umí i vyhodnocovat vhodné firmy podle geografické blízkosti, počtu zaměstnanců a podobně.

Shrnuto a podtrženo, databáze Albertina je nástroj, který může být velmi užitečný všem, kdo hledají nové partnery či klienty a chtějí mít přehled a vědět, zda nejdou do rizika.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy