Inzerce

Alternativní, nebo originální toner?

Originální tonery jsou bezpečné a kompatibilní s vaším typem tiskárny. Nehrozí vám tudíž žádné riziko technických komplikací či nekvalitního tisku. Nákup originálních tonerů je však nevyhnutelně zatížen i většími náklady. Alternativní – neoriginální toner vám může peníze opravdu výrazně ušetřit, nicméně jeho pořízení, instalace a tisk s sebou může nést jistá omezení.

Inzerce

Na trhu můžete narazit na tři základní typy tonerů: originální tonery, které vyrábí sám výrobce tiskárny, kompatibilní nové tonery, které jsou vyráběny jiným výrobcem, a nepříliš kvalitní renovované tonery.

Originální tonery a kvalitní alternativní tonery nepředstavují žádná rizika. Problém nastává u méně kvalitních alternativních tonerů, které jsou vyráběny v Číně a ve východoasijských zemích. Jejich výrobci obyčejně neberou ohled na patentovou ochranu a dokonce ani na ochranu lidského zdraví. Tonerový prášek je velmi jemný a někdy je uváděn jako karcinogenní. Pokud tedy manipulujete s nekvalitním alternativním tonerem, je možné prášek snadno vdechnout.

Zdroj fotky: originalnitonery.cz

Renovace tonerů však může být provedena i velmi kvalitně, použití takových tonerů je bezproblémové. V kvalitě renovací mohou být i velké rozdíly, které se podepisují jak na životnosti toneru, tak na kvalitě tisku.

Doporučujeme tedy nakupovat kvalitní alternativní tonery, které jsou opatřeny známkou zdravotní nezávadnosti a jejich výroba je certifikována normou DIN 33870. Testováním alternativních tonerů se zabývají i odborné časopisy, které test náplně provádějí velmi důkladně. Výrobci, kteří takovým testováním projdou, pak rádi své pozitivní výsledky uveřejňují na svém obalu. Vhodné je si také projít recenze a nakupovat ověřené značky tonerů.

Není toner jako toner. Je nutné vybírat originální či ověřené alternativní tonery.

Zdroj obrázku: archiv originalnitonery.cz

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy