Inzerce

4 důvody, proč si objednat profesionální webové stránky na zakázku

Kritici odsuzují rozšiřování internetu do všech oblastí života, nicméně trend internetového boomu je k nezastavení. Českou internetovou populaci, která přesáhla hranici sedmi milionů, tvoří různé věkové kategorie s odlišnými zájmy a potřebami. A právě ve virtuálním prostředí hledají podnikatelé nové obchodní příležitosti, a většinou úspěšně. Základním komunikačním a propagačním nástrojem v online světě je webová stránka, která slouží k prezentaci produktů, služeb a cílů.

Inzerce

Živnostníci a drobní podnikatelé s kvalitní webovou stránkou oslovují i specifický okruh zákazníků, a proto jejich obchod neupadá v zapomnění. Ale najdou se jedinci, kteří tomuto trendu nadále odolávají. A některé společnosti mají sice vlastní webovou stránku, ale pouze ve formě statické vizitky bez reálných výsledků. Následující argumenty by vás měly přesvědčit, proč je poutavá internetová stránka s přehlednou strukturou důležitá.

1. Internet je plný potenciálních zákazníků

V úvodu článku jsme zmínili, že česká internetová populace přesáhla hranici sedmi milionů. Určitě v internetovém prostředí najdete potenciální zákazníky, kterým prostřednictvím webové stránky představíte své služby a produkty. A když něčím zaujmete, ať už designem stránek anebo srozumitelnými informacemi, přeměníte potenciálního zákazníka na skutečného.

2. Internet je prodejní kanál

Internetový obchod se vyplatí podnikatelům s hmotnými produkty, ať už s oblečením, elektronikou, jídlem a podobně. Ale také společnosti poskytující služby by měly internet vnímat jako prodejní kanál, protože prostřednictvím webové stránky obdrží poptávky.

3. Webová prezentace je standardem

Zákazníci si před zakoupením konkrétního produktu či služby dělají průzkum prostřednictvím internetu. Ačkoliv se zaměřují především na cenu, jejich rozhodnutí ovlivňují i další faktory jako reference.

Lepší dojem na zákazníka udělají webové stránky s informačně hodnotným obsahem a přívětivými designem, který vystihuje obor vašeho podnikání, než zastaralé webové stránky s nezajímavým logem a nenaformátovaným textem. A z tohoto důvodu je profesionální tvorba webových stránek žádoucí. Oslovit byste měli profesionála, který vzhled a strukturu přizpůsobí firemní identitě.

4. Stanete se lepší než konkurence

Snadno se to říká, těžce se to realizuje. Estetické webové stránky s nějakou přidanou hodnotou vás posunou u zákazníka před konkurenci. Snažte se svou konkurenci sledovat a snažte se být ve všem lepší.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků