Inzerce

3 způsoby, jak zefektivnit práci ve vaší kanceláři

Zaměstnanci se většinou snaží být produktivní, ale nevhodné podmínky mohou jejich snahu sabotovat. Proto je ze strany zaměstnavatele žádoucí, aby vytvořil na pracovišti takovou atmosféru, která všem pracovníkům umožní podávat co možná nejlepší výkon. Efektivitu lze zvýšit mnoha způsoby, nabízíme několik z nich.

Inzerce

Pracovní podmínky a atmosféra v kanceláři

Vytvoření pohodové atmosféry na pracovišti je pro zvýšení produktivity zcela klíčové. Pokud se v kanceláři někdo necítí pohodlně a bezpečně, nejenže se mu nejspíš nebude zrovna dobře pracovat, ale také zde s největší pravděpodobností příliš dlouho nevydrží.

Silou samozřejmě nikoho nemůžete donutit k tomu, aby se cítil příjemně. Lze toho ale docílit postupnými malými kroky: podporou komunikace, otevřeností k různým názorům a celkově pozitivním přístupem.

Modernizace vybavení

Vývoj technologií kráčí kupředu mílovými kroky a občas je těžké udržet s nimi tempo. Proto je žádoucí čas od času obměnit staré počítače, pořídit nový software nebo alespoň koupit nový kávovar do kuchyňky.

To samozřejmě platí i pro tiskárny. Máloco je pro kancelářské pracovníky více frustrující než zaseknutá tiskárna, chybějící papíry nebo spotřebovaný toner. Ve výběru se nemusíte nijak omezovat, existuje řada tonerů od ověřených výrobců, například značek, jako je HP nebo Canon. A variantou jsou samozřejmě i kvalitní alternativní tonery, které pomůžou i výrazně snížit tiskové náklady.

Lidský přístup

Ani sebevýkonnější pracant není robot, ale pouze člověk, takže čas od času potřebuje jíst, pít nebo jet na dovolenou. Pochvala i za zdánlivé maličkosti může být spolehlivou prevencí proti syndromu vyhoření. Byznys je byznys, ale nakonec jsme všichni přece jenom lidé.

Možná se některá z uvedených řešení zdají jako naprosté samozřejmosti. Mnohdy jsou to ale právě zdánlivě běžné věci, které nejvíce unikají naší pozornosti – jako příslovečný slon v pokoji.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián